texasfishingforum.com logo
Main Menu
Advertisement
Affiliates
Advertisement
Newest Members
Tim11, Richard Garison, Stephanie Sisk, BrockW08, Kruppa24
111523 Registered Users
Top Posters(All Time)
TexDawg 92,128
hopalong 82,380
Pilothawk 78,943
John175☮ 73,993
JDavis7873 67,397
Derek 🐝 63,234
Bigbob_FTW 60,442
Tritonman 58,793
Mark Perry 57,623
facebook
Forum Statistics
Forums60
Topics764,435
Posts9,616,033
Members111,523
Most Online36,273
Jan 23rd, 2013
Print Thread
YET ANOTHER NEW PLASTIC .......er um foam bait ? #10629774 02/19/15 12:37 PM
Joined: Jun 2012
Posts: 14,308
K
Ketchn Offline OP
TFF Guru
OP Offline
TFF Guru
K
Joined: Jun 2012
Posts: 14,308
whatever is the world coming to I tell ya , yet another bait to add to the ole arsenal. since its my own rendition I gave it a name .
its kind of like a cross between Pepperidge farm and a kids card game
I named it the GoFish roflmao
trimmed me up an ear plug and there ya have it

of course I just had to go pitch it in the water as you might have imagined
its a shame I wasted my 45 minutes on the water with it though
it was to bulky and I couldn't make the presentation work bang
so back to my beloved Thermocline Lures I went
and got it handed to me ANYWAY hammer
dang things were up tight to the bank and sinking my float
and the best I could do was ONE crappie ?
dang the bad luck roflmao
KABOOM slinger

don't know why I missed so many fish ?
sure was frustrating to see the float go down
and set the hook to nada
oh well I spose ...
it is what it is
and it was what it was frkazoid

Wet Rooster Jigs Fishing Super Store
Re: YET ANOTHER NEW PLASTIC .......er um foam bait ? [Re: Ketchn] #10629779 02/19/15 12:40 PM
Joined: Jul 2010
Posts: 50,622
banker-always fishing Offline
Super Freak
Offline
Super Freak
Joined: Jul 2010
Posts: 50,622
Do you have em in Chartreuse? noidea




IGFA World Record Rio Grande Cichlid. Lake Dunlap.

John 3:16

Re: YET ANOTHER NEW PLASTIC .......er um foam bait ? [Re: banker-always fishing] #10629794 02/19/15 12:49 PM
Joined: Jun 2012
Posts: 14,308
K
Ketchn Offline OP
TFF Guru
OP Offline
TFF Guru
K
Joined: Jun 2012
Posts: 14,308
Originally Posted By: banker-always fishing
Do you have em in Chartreuse? noidea

I thought of that sir ....them chart and pink foam ear plugs look like they might just do it roflmao

Re: YET ANOTHER NEW PLASTIC .......er um foam bait ? [Re: Ketchn] #10630633 02/19/15 05:44 PM
Joined: Nov 2002
Posts: 4,284
Gamblinman Online Content
TFF Team Angler
Online Content
TFF Team Angler
Joined: Nov 2002
Posts: 4,284
LOL...Bet Ernest could catch some on it.

Gman

Re: YET ANOTHER NEW PLASTIC .......er um foam bait ? [Re: Ketchn] #10630929 02/19/15 07:32 PM
Joined: Jun 2012
Posts: 14,308
K
Ketchn Offline OP
TFF Guru
OP Offline
TFF Guru
K
Joined: Jun 2012
Posts: 14,308
I thunk so myself
spawners is pretty easy to ketch
but them fish there wasn't havin nun of it roflmao

Re: YET ANOTHER NEW PLASTIC .......er um foam bait ? [Re: Ketchn] #10631945 02/20/15 03:04 AM
Joined: Aug 2009
Posts: 4,870
M
moonriver Offline
TFF Team Angler
Offline
TFF Team Angler
M
Joined: Aug 2009
Posts: 4,870
We use them ear plugs to make popper flies, rig them as popper and dropper. I bet you can use as a float above your jig.


Re: YET ANOTHER NEW PLASTIC .......er um foam bait ? [Re: Ketchn] #10632003 02/20/15 03:22 AM
Joined: Nov 2014
Posts: 869
L
larry mays Offline
Pro Angler
Offline
Pro Angler
L
Joined: Nov 2014
Posts: 869
Ketchn, know you have this jig thing going but I am thinking about opening a BBQ doughnut place over your way. If you have the time we may want to talk later.

Re: YET ANOTHER NEW PLASTIC .......er um foam bait ? [Re: moonriver] #10632494 02/20/15 01:49 PM
Joined: Jun 2012
Posts: 14,308
K
Ketchn Offline OP
TFF Guru
OP Offline
TFF Guru
K
Joined: Jun 2012
Posts: 14,308
Originally Posted By: moonriver
We use them ear plugs to make popper flies, rig them as popper and dropper. I bet you can use as a float above your jig.

kinda like a strike indicator on a fly rod maybe ?
with a very lite jig under it .....hmmmmmm hmmm

Re: YET ANOTHER NEW PLASTIC .......er um foam bait ? [Re: Ketchn] #10632498 02/20/15 01:52 PM
Joined: Jun 2012
Posts: 14,308
K
Ketchn Offline OP
TFF Guru
OP Offline
TFF Guru
K
Joined: Jun 2012
Posts: 14,308
btw ....did you know them BIG wild Alaskan rainbows will smash an orange strike indicator ?
I take quite a few hits on my floats down here in the lower 48 as well
even had a crappie do it one day down on the trinity thumb

Re: YET ANOTHER NEW PLASTIC .......er um foam bait ? [Re: Ketchn] #10633725 02/20/15 09:28 PM
Joined: Aug 2009
Posts: 4,870
M
moonriver Offline
TFF Team Angler
Offline
TFF Team Angler
M
Joined: Aug 2009
Posts: 4,870
Originally Posted By: Ketchn
Originally Posted By: moonriver
We use them ear plugs to make popper flies, rig them as popper and dropper. I bet you can use as a float above your jig.

kinda like a strike indicator on a fly rod maybe ?
with a very lite jig under it .....hmmmmmm hmmm


Yep. Peeps use it as a popper and strike indicator..


Previous Thread
Index
Next Thread


© 1998-2019 OUTDOOR SITES NETWORK all rights reserved USA and Worldwide
Powered by UBB.threads™ PHP Forum Software 7.7.3