Main Menu
Advertisement
Affiliates
Advertisement
Newest Members
Flukeman9, LSUkitten, JarodF, tailchaser93, SAF
107793 Registered Users
Top Posters
TexDawg 88413
hopalong 78895
Pilothawk 76327
JDavis7873® 67390
John175® 67261
FattyMcButterpants 60846
Derek 🐝 60069
Tritonman 57958
LoneStarSon® 54329
SkeeterRonnie 53341
facebook
Forum Stats
107793 Members
60 Forums
858271 Topics
12237655 Posts

Max Online: 36273 @ 01/23/13 02:34 PM
Topic Options
#12674016 - 03/15/18 10:48 AM Spring Break
Big Sam Offline
Pro Angler

Registered: 08/20/08
Posts: 864
Loc: Arkansas
It's official Me and Big fish Billy are heading out at 3am Friday spring break...2 days on Texoma going for the gold.... the red river will have Hillbilly's armed with skip-jack food and maybe a few shad in honor of Johnny.... This one could be one for the record books ... Invited Jr but were waiting on him to detox after 70 dollars worth of Whataburger gift cards flehan I'll be looking for a few Texas folks i know fishing that way..... cowboy report to follow
_________________________
If it ain't broke don't fix it...but go ahead and work on it anyway.....

Top
#12674580 - 03/15/18 04:11 PM Re: Spring Break [Re: Big Sam]
OPTIMUS PRIME Offline
Extreme Angler

Registered: 05/20/10
Posts: 2289
Loc: CYBERTRON
Get em Sammy Sammy Sam Sam Sammy Sam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! roflmao roflmao roflmao roflmao nannyboo popcorn
_________________________
3 Lake Records / 2 All Tackle and counting... texas

Top
#12674791 - 03/15/18 06:27 PM Re: Spring Break [Re: Big Sam]
Big Sam Offline
Pro Angler

Registered: 08/20/08
Posts: 864
Loc: Arkansas
Coming loaded for bear
_________________________
If it ain't broke don't fix it...but go ahead and work on it anyway.....

Top
#12677033 - 03/17/18 09:12 AM Re: Spring Break [Re: Big Sam]
taterpop Online   content
Pro Angler

Registered: 01/30/13
Posts: 863
Looking good Sam.

Top
#12679414 - 03/19/18 09:31 AM Re: Spring Break [Re: taterpop]
Big Sam Offline
Pro Angler

Registered: 08/20/08
Posts: 864
Loc: Arkansas
Originally Posted By: taterpop
Looking good Sam.


That is about all we did was look good hammer We couldn't catch a turd in a toilet flush It was un-heard of ....
Day 1 we were ready for action at day break...took off from Johnson ramp and headed to the big middle...well that didnt last long as the wind decided to blow 25mph with some 5-ft waves rolling along flag LOL So we hit some coves graphed some nice fish but here it is
Big fish Billy struck 1st...
Then i came to life
Day 2 = nothing lol we fished deep / shallow / drifting / Seen 2 guides ive known for a long time they weren't happy either and had no fish....I think the lake dropping 4ft in 2 days could have been a factor violin
I did find something biting tho...
_________________________
If it ain't broke don't fix it...but go ahead and work on it anyway.....

Top
#12679766 - 03/19/18 12:32 PM Re: Spring Break [Re: Big Sam]
spazm09 Offline
Extreme Angler

Registered: 04/16/09
Posts: 1889
Loc: Dallas, Tx
Go Pack Go!!!

Top
#12682411 - 03/21/18 07:37 AM Re: Spring Break [Re: Big Sam]
OPTIMUS PRIME Offline
Extreme Angler

Registered: 05/20/10
Posts: 2289
Loc: CYBERTRON
I bet you cut a big turd after that meal!!!!! roflmao roflmao roflmao roflmao cheers breakdance
_________________________
3 Lake Records / 2 All Tackle and counting... texas

Top
#12684602 - 03/22/18 01:06 PM Re: Spring Break [Re: OPTIMUS PRIME]
Big Sam Offline
Pro Angler

Registered: 08/20/08
Posts: 864
Loc: Arkansas
Originally Posted By: OPTIMUS PRIME
I bet you cut a big turd after that meal!!!!! roflmao roflmao roflmao roflmao cheers breakdance



It was all-american flagLOL
_________________________
If it ain't broke don't fix it...but go ahead and work on it anyway.....

Top
#12686826 - 03/23/18 09:11 PM Re: Spring Break [Re: Big Sam]
D's Big Blue GS Offline
Angler

Registered: 07/14/04
Posts: 297
Loc: Plano
I was up there Wed. and it was slow (lowest wind day). Caught 1 nice channel (24 in.) shallow and 2 blues mid-depth (28 & 32 in). I imagine I'll be back for more punishment.

Top
#12699455 - 04/02/18 10:20 AM Re: Spring Break [Re: Big Sam]
Big Sam Offline
Pro Angler

Registered: 08/20/08
Posts: 864
Loc: Arkansas
Well we had stow away this weekend when we got to the ramp
son of a gun was behind my gas jug under the tool box munching on a skip-jack i was thawing out on the way to the ramp....that is the 3rd time this has happened... bang but each time we got the fire out of fish roflmao anyone else got any stow-aways?
_________________________
If it ain't broke don't fix it...but go ahead and work on it anyway.....

Top
#12699839 - 04/02/18 01:49 PM Re: Spring Break [Re: Big Sam]
Littlefeather Online   content
Angler

Registered: 11/16/15
Posts: 407
Loc: Brownwood, Texas
I live on a ranch and stray cats become a problem from time to time. There's always cat tracks on my trucks and boat. While getting my boat ready to fish I inadvertently left a hatch open. Next morning I went fishing. Each time I would begin to travel or shut down I'd hear noise under my deck. After hearing this for awhile I decided to look in the hatch. I just about went into the water trying to get away from the cat that was trying to GET THE HELL OUT out of the boat!!!!! It was a blistering cold Winter day when kitty went for a swim!!! I watched him make it to shore AND I had less cat tracks on my truck after.
BTW, Spring Break is for kini watching not fishing Sam! Fish closer to the swim beach!! Catching might be slow but the scenery makes up for lack of nibbles!
_________________________
Never let truth stand in the way of a good fish story!

Top
#12700122 - 04/02/18 05:08 PM Re: Spring Break [Re: Big Sam]
OPTIMUS PRIME Offline
Extreme Angler

Registered: 05/20/10
Posts: 2289
Loc: CYBERTRON
Originally Posted By: Big Sam
Well we had stow away this weekend when we got to the ramp
son of a gun was behind my gas jug under the tool box munching on a skip-jack i was thawing out on the way to the ramp....that is the 3rd time this has happened... bang but each time we got the fire out of fish roflmao anyone else got any stow-aways?


LOL!!!!!!!!!!!!!! Nuthin worse than a bait thief!!!! roflmao roflmao roflmao cheers
_________________________
3 Lake Records / 2 All Tackle and counting... texas

Top
#12700126 - 04/02/18 05:11 PM Re: Spring Break [Re: Littlefeather]
OPTIMUS PRIME Offline
Extreme Angler

Registered: 05/20/10
Posts: 2289
Loc: CYBERTRON
Originally Posted By: Littlefeather
I live on a ranch and stray cats become a problem from time to time. There's always cat tracks on my trucks and boat. While getting my boat ready to fish I inadvertently left a hatch open. Next morning I went fishing. Each time I would begin to travel or shut down I'd hear noise under my deck. After hearing this for awhile I decided to look in the hatch. I just about went into the water trying to get away from the cat that was trying to GET THE HELL OUT out of the boat!!!!! It was a blistering cold Winter day when kitty went for a swim!!! I watched him make it to shore AND I had less cat tracks on my truck after.
BTW, Spring Break is for kini watching not fishing Sam! Fish closer to the swim beach!! Catching might be slow but the scenery makes up for lack of nibbles!


They don’t even have to be wearin bikini’s Curtis !!!!!!!!!!! roflmao roflmao roflmao cheers hammer bolt

_________________________
3 Lake Records / 2 All Tackle and counting... texas

Top
#12700248 - 04/02/18 06:37 PM Re: Spring Break [Re: Big Sam]
Littlefeather Online   content
Angler

Registered: 11/16/15
Posts: 407
Loc: Brownwood, Texas
I think I just heard that jingle, "you don't have to be lonely at Farmers only"!!
Joe Dirt!!! An American classic!!! cheers
_________________________
Never let truth stand in the way of a good fish story!

Top
#12704687 - 04/05/18 03:41 PM Re: Spring Break [Re: Big Sam]
Big Sam Offline
Pro Angler

Registered: 08/20/08
Posts: 864
Loc: Arkansas
Dang it man ....next thing ya know Prime will have a custom made stetson hat complete with a go pro..... cowboyLOL! farmer and cow skin seat covers.....
_________________________
If it ain't broke don't fix it...but go ahead and work on it anyway.....

Top



© 1998-2018 OUTDOOR SITES NETWORK all rights reserved USA and Worldwide