Main Menu
Advertisement
Affiliates
Advertisement
Newest Members
Thumpy, Scott g, Rippenem, Catch120, Asbeck
106110 Registered Users
Top Posters
TexDawg 86614
hopalong 78748
Pilothawk 75344
JDavis7873® 67383
John175 ® 65400
FattyMcButterpants 60793
Derek 🐝 58659
Tritonman 57664
LoneStarSon® 53513
SkeeterRonnie 53055
facebook
Forum Stats
106110 Members
60 Forums
807130 Topics
10201288 Posts

Max Online: 36273 @ 01/23/13 02:34 PM
Topic Options
#12442329 - 09/26/17 07:27 AM Weight scale storage
serj5150 Online   happy
Extreme Angler

Registered: 02/18/09
Posts: 2660
Loc: The Colony,Texas
Hey guys, I know this is a crappie video but just thought the clip at the end might help in keeping your weight scales protected from water and just bumping around the boat. Hope you guys like it!! hammer

https://youtu.be/HnaYGR6qrU8
_________________________

Top
#12442851 - 09/26/17 01:04 PM Re: Weight scale storage [Re: serj5150]
OPTIMUS PRIME Offline
Extreme Angler

Registered: 05/20/10
Posts: 2163
Loc: CYBERTRON
Nice Pardner!!!!!! cheers
_________________________
3 Lake Records / 2 All Tackle and counting... texas

Top
#12445009 - 09/28/17 05:52 AM Re: Weight scale storage [Re: serj5150]
serj5150 Online   happy
Extreme Angler

Registered: 02/18/09
Posts: 2660
Loc: The Colony,Texas
Thanks Mr. Snarf Snarf!!!lol!!..I'll be doing some catfishing videos as well since that's wear I started. Probably not as bad arse as yours though bro!!!...LOL!!!
_________________________

Top
#12445082 - 09/28/17 07:18 AM Re: Weight scale storage [Re: serj5150]
El Gato Azul Offline
Pro Angler

Registered: 01/31/16
Posts: 692
Loc: Lewisville Texas
You weigh your bait Serj???? Just kiddin buddy! Couple more weeks and it'll be time to dust off your cat rods!!!


Edited by El Gato Azul (09/28/17 02:39 PM)
_________________________
There is a fine line between fishing and floating around like an idiot!!

Top
#12445386 - 09/28/17 10:58 AM Re: Weight scale storage [Re: serj5150]
Lewisville Catfishing Offline
Extreme Angler

Registered: 03/16/03
Posts: 2828
Loc: Celina, TX
Serj, get ready to chase those crappie more shallow in the next few weeks (following the shad) if it ever cools off in the northern parts of the lake (stumps), Blues will be there too. Bridge columns will start to hold more crappie as well in mid/late October. Good to see you out there after em, I wish I could get a break from baseball/football games with the boys to get out there with you and catch em. Wish I had done the same with my scale to save it from getting beat up at the bottom of the boat...good idea there.

Top
#12446327 - 09/29/17 04:39 AM Re: Weight scale storage [Re: serj5150]
serj5150 Online   happy
Extreme Angler

Registered: 02/18/09
Posts: 2660
Loc: The Colony,Texas
Hey thanks Lewisville Catfishing!!!.. Let me know when if you're ever available and we'll get after'um!!Yeah mine are all grown up now so that gives me and Mama more fishin time. There are some good shallow spots with structure that I've been eyeing and will be checking out. Stay tuned!!! nuts
_________________________

Top
#12446706 - 09/29/17 10:32 AM Re: Weight scale storage [Re: serj5150]
OPTIMUS PRIME Offline
Extreme Angler

Registered: 05/20/10
Posts: 2163
Loc: CYBERTRON
Lionel SneeeeeeeArrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrFFFF!!!!!!!!!! roflmao roflmao roflmao roflmao thumb
_________________________
3 Lake Records / 2 All Tackle and counting... texas

Top
#12449604 - 10/02/17 05:10 AM Re: Weight scale storage [Re: serj5150]
serj5150 Online   happy
Extreme Angler

Registered: 02/18/09
Posts: 2660
Loc: The Colony,Texas
Hahaha!! Crazy El gato!!!!Already putting on some new hooks on the old cat rods brotha!! Gotta make some catfishing videos to balance out the crappie vids..lol!!

Optimus Is it weird that I'd like to go fishing with Cheetara?..peep...lol!!!

Lewisville Catfishing I checked out those spots yesterday and no fishy's but I did find them elsewherethumb..Stay tuned!!


Edited by serj5150 (10/02/17 05:11 AM)
_________________________

Top
#12449987 - 10/02/17 11:02 AM Re: Weight scale storage [Re: serj5150]
Lewisville Catfishing Offline
Extreme Angler

Registered: 03/16/03
Posts: 2828
Loc: Celina, TX
Originally Posted By: serj5150
Hahaha!! Crazy El gato!!!!Already putting on some new hooks on the old cat rods brotha!! Gotta make some catfishing videos to balance out the crappie vids..lol!!

Optimus Is it weird that I'd like to go fishing with Cheetara?..peep...lol!!!

Lewisville Catfishing I checked out those spots yesterday and no fishy's but I did find them elsewherethumb..Stay tuned!!


Gotta cool off a bit more first, the blues and crappie will be there later in October.

Eric

Top
#12450374 - 10/02/17 03:20 PM Re: Weight scale storage [Re: serj5150]
OPTIMUS PRIME Offline
Extreme Angler

Registered: 05/20/10
Posts: 2163
Loc: CYBERTRON
roflmao roflmao roflmao roflmao No Cheetara's HOT!!!!!!!! LMAO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
_________________________
3 Lake Records / 2 All Tackle and counting... texas

Top



© 1998-2017 OUTDOOR SITES NETWORK all rights reserved USA and Worldwide