Main Menu
Advertisement
Affiliates
Advertisement
Newest Members
firemom2bay, Clynn5, Wildman1, TheMattador, Ray1216
108003 Registered Users
Top Posters
TexDawg 88599
hopalong 78895
Pilothawk 76390
John175® 67560
JDavis7873® 67390
FattyMcButterpants 60868
Derek 🐝 60241
Tritonman 57988
LoneStarSon® 54395
SkeeterRonnie 53365
facebook
Forum Stats
108003 Members
60 Forums
860997 Topics
12271224 Posts

Max Online: 36273 @ 01/23/13 02:34 PM
Topic Options
#10960951 - 07/07/15 06:45 AM Checking in from the b hole of the middle east!
onebaddj Offline
Pro Angler

Registered: 01/20/13
Posts: 889
Hello all. aint been on here in a few. currently enjoying some more of the middle easts finest sun breeze and endless beach. lol this is actually the best run ive had over here. 24/7 chow and 3 gyms! H3!! yeah!

Wife and kids made it back there for the 4th of july and man do I miss texas. On a good not she picked up 2 1.75's of Texas Whisky for me! That will be a nice treat when I get my butt home. Nice tasty beverage, fire up the smoker, sit on the back deck and just watch the trees, bugs, listen to birds and kids fight. lol wil be nice.

Just wanted to check in. Have a good one all. I gotta go check out the pics!
_________________________
MALIBUTEE X-13.

" I wasnt born with enough middle fingers"

Top
#10961009 - 07/07/15 07:35 AM Re: Checking in from the b hole of the middle east! [Re: onebaddj]
pontiactech Offline
Extreme Angler

Registered: 03/18/12
Posts: 1042
Loc: Euless Texas
Good to hear from you thank you for what you do and keep your head down over there !

Top
#10961269 - 07/07/15 09:34 AM Re: Checking in from the b hole of the middle east! [Re: onebaddj]
christian myrick Offline
TFF Team Angler

Registered: 08/03/11
Posts: 3167
Loc: little elm
Stay safe!
_________________________

Top
#10961305 - 07/07/15 09:51 AM Re: Checking in from the b hole of the middle east! [Re: onebaddj]
Jimbo Offline
TFF Guru

Registered: 01/18/03
Posts: 16034
Loc: South Texas
Originally Posted By: onebaddj
That will be a nice treat when I get my butt home. Nice tasty beverage, fire up the smoker, sit on the back deck and just watch the trees, bugs, listen to birds and kids fight. lol wil be nice.


Funny how we miss the simple things in life when they are taken from us for a while!
Thank you for your service and stay safe! flag
_________________________
Just one more cast!


Top
#10961608 - 07/07/15 11:53 AM Re: Checking in from the b hole of the middle east! [Re: onebaddj]
pelican Online   content
Extreme Angler

Registered: 08/27/11
Posts: 2496
Loc: Grapevine
peep B-Safe
Thank you for doing what you do and please tell everyone there with you.........
_________________________

I've never been good, But I've been Lucky!
I don't Lie or Exaggerate, but sometimes I remember BIG!

Top
#10961864 - 07/07/15 01:29 PM Re: Checking in from the b hole of the middle east! [Re: onebaddj]
Rhino68W Offline
TFF Celebrity

Registered: 11/06/14
Posts: 6682
Loc: Fort Worth, TX
Man I miss the chow and those gyms. Time to get JACKED!!! walking


Edited by Rhino68W (07/07/15 01:29 PM)
_________________________
Kayak Fishing Military Veterans

Top
#10972052 - 07/12/15 02:21 PM Re: Checking in from the b hole of the middle east! [Re: onebaddj]
CR Rob Offline
Pro Angler

Registered: 04/03/09
Posts: 752
Loc: North Central Texas
Thanks!
_________________________
2011 Trident 13
WS Tarpon T 120


Top
#10972133 - 07/12/15 03:09 PM Re: Checking in from the b hole of the middle east! [Re: onebaddj]
FlashFrog Offline
Outdoorsman

Registered: 06/29/15
Posts: 37
Loc: Carrollton, TX
Thanks for your service! Stay safe!

Top
#10975453 - 07/13/15 11:59 PM Re: Checking in from the b hole of the middle east! [Re: onebaddj]
onebaddj Offline
Pro Angler

Registered: 01/20/13
Posts: 889
Thanks all!

Yep chow aint bad at all. 8 hardboiled eggs and 4 cups of oatmeal a day! The rest is chicken breast and rice or noodles but it aint mre's. lol

Was talking to one of the cooks here and he said his biggest complaint is from the Navy and Army guys coming in from other bases complaining about not getting the steak and lobster once a week! STEAK AND LOBSTER! Oncce a week. lmao. man I wanna know where they were at for their last combat det. that's insane.

Have a good one all.
_________________________
MALIBUTEE X-13.

" I wasnt born with enough middle fingers"

Top
#10976068 - 07/14/15 10:40 AM Re: Checking in from the b hole of the middle east! [Re: onebaddj]
Rhino68W Offline
TFF Celebrity

Registered: 11/06/14
Posts: 6682
Loc: Fort Worth, TX
When I was in Afghan we did a convey escort mission to BAF. And we got steak and lobster one of the night we were there. It was unbelievable. Definitely went through line again. That was one of the only times I got to eat like that.
_________________________
Kayak Fishing Military Veterans

Top
#10976406 - 07/14/15 12:43 PM Re: Checking in from the b hole of the middle east! [Re: onebaddj]
weklfrog Offline
Outdoorsman

Registered: 04/14/14
Posts: 165
Originally Posted By: onebaddj
Thanks all!

Yep chow aint bad at all. 8 hardboiled eggs and 4 cups of oatmeal a day! The rest is chicken breast and rice or noodles but it aint mre's. lol

Was talking to one of the cooks here and he said his biggest complaint is from the Navy and Army guys coming in from other bases complaining about not getting the steak and lobster once a week! STEAK AND LOBSTER! Oncce a week. lmao. man I wanna know where they were at for their last combat det. that's insane.

Have a good one all.

I had a nephew in the Army and he wouldn't eat the lobster in Iraq because he said it would ruin his love of lobster forever after that. When my son was there, he raved about the MREs. Of course he came home from boot camp raving about how great the MREs were. Meatloaf was his favorite, so I made homemade meatloaf for him. He apologized before saying it wasn't as good as the MREs. I woulda whupped him for that, but I no longer could.


Edited by weklfrog (07/14/15 12:44 PM)

Top



© 1998-2018 OUTDOOR SITES NETWORK all rights reserved USA and Worldwide